Garantia

Declaração da Limitação de Garantia

Empresa Brickcom e os seus Afiliados garante produtos da Brickcom que tenha possibilidade e garantia de uso normal em dois anos, * desde da data adquirida pela Brickcom ou do revendedor autorizado. Durante o termo de garantia

Essa garantia está excluída com sujeitos de usos anormais, abusos, aplicações erradas,  usos fora da aplicação normal ou em caso modificado, alterado e/ou manutenção inautorizado pela Brickcom. Todas as partes e Produtos restabelecidos são propriedade da Brickcom. Brickcom tem o direito de restabelecer produtos com defeito usando produtos usados, com a sua própria discrição.
*For the specific model like Af, Nf, PTZ, Speed Dome cameras, NVR and Network Accessories only support 1 year warranty.

A antecedência constitui a única e exclusiva garantia da Brickcom. Brickcom renúncia expressamente todas as garantias com respeito ao produto, incluíndo sem limitação de todos os produtos, expresso ou implicado, com respeito de comercialização, aptidão, para proposta particular, uso, realibilidade, desempenho, correção, correntemente ou caso ao contrário dos produtos e material de imprensa acopanhado, e fornecendo os programas e materiais "como estar".

Em sem acontecimento Brickcom, os seus diretores, funcionários, empregados, acionista ou representantes são absolutamente responsáveis por danos, incluíndo incidental ou danos consequente(inclusive sem limitação, especial, indireto, incidental ou danos consequentes, danos por atrasos, falta de informação comerciais, perda de lucro ou aquiescência, perda de poupança, ou outras perdas de pecuniário) Incorrido por usuário ou incapacidade do usuário em usar o produto, ainda se Brickcom estar notificado da possibilidade ou propabilidade dos danos ocorrido.


Return Merchandise Authorization (RMA)

RMA Service

Return Merchandise Authorization (RMA) Service is available for Customer, subjected to all purchased products from Brickcom. Customer should check and find the defective product firstly. Brickcom reserve the right to confirm if Customer’s RMA request is valid.

RMA Number

The RMA Number would allow us to track your return much faster and easier. It can be obtained from Brickcom RMA Center after the Customer Service Form is completed. RMA number is only valid for 7 business days from the day RMA number issued.

RMA Process and Flow

When returning product to Brickcom for any request, you must first to contact Brickcom Support Team and obtain an RMA number from the Brickcom RMA Center. This can be initiated by completing the Customer Service Form provided by Brickcom Technical Support Team. (Customer Service Form Download Link)

After obtaining an RMA number from Brickcom, you must send the product - freight prepaid - to Brickcom. The RMA number must be prominently displayed on the outside of your package. If you send your product to Brickcom without the RMA number prominently displayed on the outside of the package, it will be returned to you unopened.

Please use a shipping company that can demonstrate proof of delivery. Brickcom does not accept responsibility for any lost shipments unless proof of delivery to Brickcom is provided.

Please note:
Brickcom will not repair or replace a module that is shipped in such a way that the product is not properly protected. Brickcom will not accept any product that has been damaged as a result of accident, abuse, misuse, natural or personal disaster, or any unauthorized disassemble, repair or modification.

If you have any questions, please contact the Brickcom Customer Service Center by E-mail at support@brickcom.com.

RMA Flow